Dette er generelle betingelser ved køb samt aftaleindgåelse om serviceydelser fra Visumansøgning. Disse vilkår og betingelser træder i kraft ved bestilling af vores serviceydelser på Visumansøgning.
Sjælland
Visumansøgning ApS
Fruebjergvej 3, 2100 København Ø
Jylland
Visumansøgning ApS
Reciliens House
Dandy business park
Cvr. nr.: 41763043
Hovednr.: +45 86 86 86 06
Email: info@visumansogning.dk
Ved bestilling af et visum gennem Visumansøgning, bygger vores primære arbejde på give en god service. For os omhandler det at vores kunder ved bestilling får en personlig konsulent tilknyttet, som skal sørge for at kunden føler sig velinformeret og tryg, gennem hele forløbet under ansøgningen. Vi varetager alt kommunikation og kontakt med ambassaden, samt andre relevante myndigheder hvis det er nødvendigt.
Den største værdi for os når vi yder vores service, er vores kundes tilfredshed og derfor er den personlige relation også vigtig for os uanset hvilken type kunde vi har. Fokus i vores service ligger på at vores kunder kan komme nemmere igennem ansøgningsprocessen, og hvor vi tager os af alt det praktiske for til sidst at kunne være med til at give dem en god start på deres rejse.
Vores service er inkluderet for alle som bestiller et visum igennem Visumansøgning, hvor der ikke opkræves ekstra betaling. De services som vi udbyder, og som har en kostpris hos en leverandør vil der blive opkrævet et gebyr for, så Visumansøgning kan dække alle omkostninger der opstår under forløbet.
De services som kan resultere i en ekstra udgift for Visumansøgning, vil blive opkrævet fra kunden men hvor der inden ibrugtagelse af serviceydelse vil blive konsulteret med kunden for accept. Her vil kunden også blive informeret om den ekstra udgift.
Efter bestilling af dit visum, vil du modtage en velkomstmail med information om ansøgningsprocessen samt hvilke dokumenter vi skal bruge fra dig. Derfra tager vi over i ansøgningsprocessen, og håndterer alt det praktiske samt sørger for at vejlede og hjælpe dig nemmest muligt gennem forløbet.
Efter bestilling vil du som kunde blive kontaktet af din personlige konsulent inden for 48 timer, alt efter om du har bestilt en normal behandlingstid eller Xpress. Konsulenten vil være den faste kontaktperson under hele forløbet, fra start til slut.
Vi bruger autoriserede distributionspartnere til forsendelse, hvilket sikrer vores kunder sikker forsendelse af deres personlige dokumenter. Ved forsendelse er der både track and trace og forsikring. Ved Xpressbehandling er der også mulighed for afhentning af dokumenter efter aftale, og hvor der vil blive opkrævet et gebyr derefter.
Ved X-press behandling sendes pakker oftest gennem vores budpartnere, hvilket betyder at pakker der sendes Xpress omhandler personlig håndtering af bud. Sikring og track and trace er inkluderet og udlevering sker kun til den pågældende kunde eller anden legitim repræsentant. Det omhandler både bud- og ved postlevering.
Spørgsmål
Alle som har spørgsmål vedrørende bestilling af visum eller andet indenfor området, så er vi altid klar til at hjælpe. Vi kan kontaktes via vores kontaktformular eller vores kundeservice på e-mail: info@visumansogning.dk eller på tlf.+45 86 86 86 06
Når der er afgivet en bestilling, kan man se inden bestilling se et estimeret beløb som det totale gebyr for behandling af kundens visumansøgning. Derefter vil vi fakturere kunden når vi har indleveret den færdige visumansøgning og vi har en bekræftelse fra ambassaden om at det pågældende visum vil blive udstedt.
Derefter vil der være en betalingsfrist på 8 dage, medmindre der er afgivet en X-press bestilling eller anden særordre. Ved hastesager kan kvitteringen for indbetalingen sendes til info@visumansogning.dk for hurtigere ekspeditionstid.
Levering af pas med det udstedte visum sker når Visumansøgning har registreret kundens betaling af gebyret.
Reg. Nr.: 3409
Kontonr.: 1257 6161
Ved overførsler fra udlandet:
SWIFT: SYBKDK22
IBAN: DK1971180001704108
Alle priser er beregnet ud fra de reelle udgifter som der vil være under ansøgningsforløbet, tillagt vores servicegebyr som kan variere alt efter land og visumtype. Forsendelse er inkluderet i vores priser, ligesom vores service men ved behov for services som printning af fotos, personlig afhentning eller services hos eksterne leverandører vil der blive tillagt et ekstra gebyr.
Leveringen af det færdigbehandlede og udstedte visum afhænger af behandlingstiden hos ambassaden.
Vores behandlingstid træder først i kraft når vi har modtaget alle de relevante dokumenter, hvilket betyder at vore behandlingstid også afhænger hvor hurtigt vores kunde sender os dokumneterne.
Derfor er de oplyste behandlingstider på alle vore typer af visum, en estimeret behandlingstid som inklusiv forsendelse.
For at have den største sikkerhed i håndteringen af dine personlige dokumenter og dermed personfølsomme oplysninger, har vi indgået samarbejdspartnere som har erfaring med forsendelser af denne karakter.
På den måde har vi gjort vores bedste for at sikre dig og dine dokumenter igennem hele processen.
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret. Hvis du vil udnytte fortrydelsesretten, skal du meddele os dette ved afgivelse af en utvetydig erklæring, som kan sendes til os pr. e-mail. Derefter sender vi dig en formular som du skal udfylde med din oplysninger og din erklæring om brug af den retmæssige fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten løber fra den dag, aftalen indgås. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
Uanset ovennævnte ophører fortrydelsesretten, når vi har påbegyndt den bestilte ydelse, dvs. når Visumansøgning har påbegyndt behandlingen af din ansøgning og har haft udgifter i forbindelse med sagsbehandlingen, og indlevering af ansøgning på den relevante ambassade.
Dette er forudsat at du har givet dit udtrykkelige samtykke til påbegyndelse af vores ydelse i form af ansøgningsprocessen og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når vores behandling at dit visum er i gang og har haft udgifter i forbindelse med sagsbehandlingen, og indlevering af ansøgning på den relevante ambassade.
Alle udgifter som har været i ansøgningsprocessen op til brug af den retmæssige fortrydelsesret vil ikke blive refunderet.
Dine forpligtelser i tilfælde af udøvelse af fortrydelsesretten
Ved udøvelse af fortrydelsesretten er du forpligtet til at betale for vores rimelige omkostninger for den del af vores ydelse, som allerede er leveret, sammenlignet med aftalens fulde opfyldelse.
Når vi modtager din evt. erklæring om fortrydelse, får du tilbagebetalt det beløb, som du har betalt til os, fratrukket værdien af den ydelse, som vi allerede har leveret.
Beløbet bliver overført til samme betalingsmiddel, som du benyttede i forbindelse med købet.
Vi videregiver ikke persondata til tredjepart, bortset fra videregivelse til myndigheder og/eller tredjeparter, som er nødvendig for behandling af din ansøgning om visum til det ønskede rejsemål. Vi handler alene efter instruks fra dig.
Vi gør opmærksom på, at vi er ansvarlige for at træffe de fornødne tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at dine personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes eller forringes, samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med persondatalovens regler.
Vi er imidlertid ikke ansvarlige for den behandling af oplysninger, som sker af og hos de relevante myndigheder i alle de lande hvor de relevante ambassader har beliggenhed.
Medmindre andet er angivet, er Visumansøgning indehaver af alle immaterielle rettigheder, herunder ophavsret, til alt indhold, layout, design, data, grafik, varemærker og logoer på Visumansøgning.
Indholdet er beskyttet af såvel dansk som international lovgivning, og vi vil gøre vores yderste for at beskytte vores rettigheder, medarbejdere, kunder, medlemmer m.v. Vi vil tage retslige skridt, hvis det er nødvendigt. Ansøgning om tilladelse til brug af vores immaterielle rettigheder kan ske ved at kontakte vores juridiske afdeling på: info@visumansogning.dk
Visumansøgning yder service i form af vejledning, håndtering af ansøgning og kontakt med ambassaden.
Vi er kun ansvarlige så længe vi har ansøgning i behandling hos os, så når vi sender ansøgningen til den relevante ambassade, eller myndighed så overgår ansvaret for din ansøgning til myndigheden.
I forbindelse med forsendelse vil ansvaret for dine personlige dokumenter og din ansøgning overgå til den valgte af vores samarbejdspartnere indenfor kurerservice og forsendelse.
Lovvalg og værneting
Køb af vores ydelse på Visumansøgning er undergivet dansk ret og tvister afgøres af de danske domstole.
Sjælland
Visumansøgning ApS
Fruebjergvej 3, 2100 København Ø
Jylland
Visumansøgning ApS
Reciliens House
Dandy business park
CVR: 41763043
Tel: +45 86 86 86 06
E-mail: info@visumansogning.dk
Telefontid: 8:00 - 16:00
Åbningstider: 8:00 - 16:30
Friday: 8:00 - 16:00
Vi samarbejder med European Travel Insurance.